Diese Website nutzt Cookies
Klicken Sie hier, um Ihre Zustimmung zu geben, damit wir Ihr Benutzererlebnis auf unserer Website verbessern und personalisieren können. Mehr über Cookies erfahren Sie in unserer Datenschutzerklärung.
Das monatliche Online-Trainingsjournal
» Hier geht es zur aktuellen Ausgabe
DAILY VOCABMAIL
Der kleine tägliche Lernspaß per E-Mail. Kostenlos und unabhängig von business english professinal:
» Jetzt anmelden!Marktforschung: Was ist es und wer macht's?
In our first of a series that focuses on specific industries, we look at market research (MR). MR involves collecting and analysing market information for companies and organisations. Most executives in this field specialise either in consumer or social research. It's the consumer researcher's job to take an interest in what we buy at the supermarket, which car we drive and which clothes we wear. Social researchers, however, look at social patterns and trends. Quantitative or qualitative research is used in both areas. This information is then fed back to the clients who could be brand owners, governments or charities.
Sie sind noch kein "business english professional"-Kunde und möchten weiterlesen?
business english professional ist Ihre Lernplattform mit Informationen, Vorlagen,
Know-How und täglichem Lernspaß für Ihr professionelles Business English im Job: